Mooie rapportcijfers voor de Paulusschool van kinderen en ouders!

ingevoerd op 08-07-2016

We hebben de uitslagen ontvangen van de door ouders, kinderen en personeel ingevulde tevredenheidenquêtes. Het eindoordeel van hen allen was “zeer tevreden / zeer goed” en daarop zijn we natuurlijk ontzettend trots!

Kinderen

De kinderen geven de school gemiddeld een 8,5. Bij de vorige peiling in 2013 was dit een 8,0 en ook het gemiddelde rapportcijfer van de referentiegroep (gemiddelde in Nederland) is een 8,0.

De kinderen zijn het meest tevreden met het contact van de leerkracht met de kinderen. Ze geven de school hiervoor maar liefst een 9,2! Ook over de andere onderwerpen zijn de kinderen tevreden. Uit het onderzoek blijken geen bijzonder belangrijke aandachtspunten voor beleid voor onze school. Op de foto kunt u alle rapportcijfers bekijken.

Na de zomervakantie buigt de leerlingenraad zich over het rapport. We gaan kijken wat we vooral willen vasthouden en wat we nog willen verbeteren in de school.

Ouders

De ouders geven de school gemiddeld een 7,6. Bij de vorige peiling in 2013 was dit een 7,2 en het gemiddelde rapportcijfer van de referentiegroep is een 7,5.

De ouders zijn het meest tevreden over de leerkracht. Ze geven de school hiervoor maar liefst een 9,3! Ook over de andere onderwerpen zijn de ouders tevreden. Uit het onderzoek blijken geen bijzonder belangrijke aandachtspunten voor beleid van onze school. Op de foto kunt u alle rapportcijfers bekijken.

De medezeggenschapsraad en het team hebben de uitslagen op hoofdlijnen bekeken. Na de zomervakantie wordt de rapportage verder geanalyseerd en omgezet in zaken die we willen vasthouden en zaken die we verder willen verbeteren.

Uiteraard zijn de rapportages in te zien. U kunt daarvoor even binnenlopen bij de directie.

Rapportcijfers tevredenheidpeiling leerlingen 2016 Rapportcijfers tevredenheidpeiling leerlingen 2016
Rapportcijfers tevredenheidpeiling ouders 2016.jpeg Rapportcijfers tevredenheidpeiling ouders 2016.jpeg