Feestelijk start TYOD op de Paulusschool

ingevoerd op 16-09-2016

Vrijdag hebben we de start van het Take Your Own Device programma feestelijk ingeluid. De wethouder van onderwijs Elly Beens sprak de kinderen even toe, daarna volgde een presentatie van de mogelijkheden en het Floreplein door de kinderen van groep 8. De projectgroep TYOD werd door Siebrand Konst en Ottilio Christiaan van Stichting Flore in het zonnetje gezet, evenals Pim de Groot voor zijn werk in de MR. Steven, de zoon van Pim, mocht de eerste laptop in ontvangst nemen van Elly Beens en kreeg daarna de VIP-kaart van de Media Markt. Het feest werd afgesloten met een heerlijk en gezond ijsje van di Fiorentina. Alle ouders konden de laptop van hun kind in ontvangst nemen en nog wat bijbehorende accessoires aanschaffen bij de kraam van de Media Markt. Het was gezellig en druk, een goed begin van deze digitale sprong in de toekomst!

ellybeens ellybeens
zaal zaal