Eindelijk.....de creatieve middag voor vluchtelingenkinderen door groep 8

ingevoerd op 12-01-2017

Eindelijk was het dan zover...na wekenlang voorbereiden en wachten kwamen vandaag de kinderen van de nieuwkomerschool Regenboog bij ons op bezoek. In drie werkgroepen had groep 8 de hele organisatie op zich genomen; creatief, communicatie en organisatie.

Alle knutselspullen stonden klaar, het vervoer was geregeld (dank aan de ouders die wilden rijden!), er waren oliebollen gebakken (ook dank aan de hulpmoeder hier) en het tijdschema was tot op de minuut geregeld.

Een beetje onwennig en gespannen kwamen de kinderen van de Regenboogschool onze school binnen, maar door het warme welkom van onze kinderen voelden ze zich al snel op hun gemak. En...samen knutselen schept een band. Zelfs als je elkaar niet kunt verstaan.

Wat een leuke en leerzame middag voor zowel de Regenboog als Pauluskinderen!

welkomstspeech door Steven welkomstspeech door Steven
Oliebollenteam 2 Oliebollenteam 2
creatieve middag 2 creatieve middag 2
creatieve middag 3 creatieve middag 3