Ten little indians

ingevoerd op 24-05-2017

Een kort weekje voor groep 1/2 maar wat is er goed gewerkt! De kinderen zijn begonnen met het maken van een hoofdtooi. Er zijn nu nog geen veren te zien maar die kunnen de kinderen verdienen. Ze hebben zelf bedacht dat ze bijv. iemand kunnen helpen, iemand kunnen troosten, eigen problemen kunnen oplossen of goed werken. Die veren komen er wel, denken wij!

Het thema leeft en dat merk je ook in de kring. We hebben uitgebreid gepraat over het jagen en dat was heel interessant! Ook hebben we gezongen en gedanst op het liedje: “Ten little indians”. Wat een betrokkenheid.

Met dit mooie weer, spelen we graag buiten. Wilt u uw zoon/dochter in de ochtend insmeren als er mooi weer voorspeld is? Wij houden het hier ook in de gaten en hebben een grote fles zonnebrand staan!