Maalwaterrun!

Kindcentrum De Ontdekkers plaatste dit bericht op 12-03-2024

Maalwater Run & Walk & Bike: leuk en belangrijk!

Afgelopen week hebben alle kinderen een inschrijfformulier meegekregen voor de Maalwaterrun.
Deze run is een begrip in Heiloo en ook de kinderen van De Ontdekkers doen al jaren mee aan dit sportieve evenement.
Het goede doel gekoppeld aan dit evenement is het ‘Rotary Sportfonds Heiloo’. Dit fonds maakt sporten voor iedereen mogelijk. Een ander goed doel is een schoolproject in Zambia.
Een hele leuke en belangrijke bijkomstigheid van meedoen, is dat we door met zoveel mogelijk kinderen van onze school mee te lopen Sport@school lessen verdienen. Dit zijn sportlessen die bij ons op school gegeven zullen gaan worden, hoe meer deelnemers hoe meer lessen!

Het is een traditie dat onze school zeer goed vertegenwoordigd is. Een traditie die wij heel graag zouden willen voortzetten en we hopen dan ook op een massale inschrijving! Aanstaande donderdag 14 maart 2024 voor en na schooltijd, staan er mensen van de organisatie op de schoolpleinen. Bij hen kun je het formulier inleveren en het inschrijfgeld (contant en gepast) betalen!

De ouderraad.

IMG_4173 IMG_4173