groep 8 steekt een kaarsje op.....

ingevoerd op 13-11-2015

Een spannende week deze week voor de kinderen van groep 8. Zij kregen samen met hun ouders de uitslag van de NIO en het voorlopige advies. We hebben begin van dit schooljaar doelstellingengesprekken gevoerd en toen hebben de kinderen al aangegeven wat hun doel is. Het is mooi om te zien hoe gedreven de kinderen hiermee aan de slag zijn gegaan en dat veel kinderen hun doel al bereikt hebben.

Daarnaast zijn we in de klas verder met het thema en doen we via expert lezen onderzoek naar de vijf grote wereldgodsdiensten. Binnenkort zullen we ook een aantal gasten als expert in de klas ontvangen.

In de middagen zijn we ook creatief aan de slag (zelfs met hulp van de moeder van juf Elsbeth). U ziet het resultaat hiervan in de vitrinekast in het docu. Neemt u vooral ook even de tijd om de prachtige pantoums (gedichten) te lezen die erbij hangen!

kaarsjes in de vitrine kaarsjes in de vitrine
knutselen met kaarsen 2 knutselen met kaarsen 2
knutselen met kaarsen 3 knutselen met kaarsen 3
knutselen met kaarsen 4 knutselen met kaarsen 4