groep 3/4

ingevoerd op 30-06-2017

Deze week hebben de kinderen prachtige tekeningen en verslagen gemaakt bij een foto van het schoolreisje. De foto was het uitgangspunt en van daaruit werd de tekening afgemaakt, best lastig. Het resultaat is in de klas te bewonderen.

Ook onze wand met werkstukken over ons thema sport en spel groeit gestaag. Loop maar eens binnen om te kijken wat er zoal gemaakt is. De kinderen worden ook steeds beter in het presenteren en geven elkaar tops en tips.

Intussen wordt er ook hard doorgewerkt aan ons klassenprentenboek over de tweeling Sterre en Luuk die een sport mogen kiezen. Alle kinderen maken een bladzijde van het boek en het eind is in zicht....

Intussen zit  Iloniya alweer twee weken bij ons in de groep en ze heeft het heel erg naar haar zin!