Leerlingenraad

ingevoerd op 16-02-2018

De leerlingenraad komt ongeveer eens in de twee weken bij elkaar om te praten over allerlei schoolzaken. In de afgelopen periode hebben we ervoor gezorgd dat het rustig lopen in de gang in de klassen werd besproken en dat de afspraken zijn herhaald. We merken nu al verschil! Ook bespreken we met elkaar hoe het rekenonderwijs gaat in de verschillende groepen. We werken met Math, rekentuin en gebruiken de rekenmethode Rekenwonders voor de uitleg van nieuwe leerstof. Wat werkt prettig en wat is nog een beetje wennen? Mooi om hier samen over van gedachten te wisselen! Vandaag bespraken we hoe je met elkaar kunt afspreken om na schooltijd te spelen als je niet bij elkaar in de klas zit. Als kleine school kennen we elkaar allemaal en dat is erg fijn. Op het plein spelen vele kinderen met elkaar en dan zou je prima met elkaar kunnen afspreken om na schooltijd te spelen. Er waren nog meer goede ideeën, die deze week in de groepen worden besproken. We hebben echt een hele fijne leerlingenraad!

1EFD0EE3-6634-4C2B-96CC-EFD449491165 1EFD0EE3-6634-4C2B-96CC-EFD449491165