Traditie voorgezet: Peuterkoningsspelen op de Paulusschool

Alle peuters uit Heiloo en omstreken zijn welkom op de boerderij!

Woensdag 25 april is het weer zover: de jaarlijkse Peuterkoningsspelen op de Paulusschool! Met dit jaar als thema: ’Ontdek de boerderij’.

De kinderen van de Paulusschool organiseren regelmatig activiteiten die passen bij de thema’s waaraan op school wordt gewerkt. Zij leren zo probleemoplossend te denken, plannen te maken en samen te werken. Voor de peuters van Heiloo hebben zij dit jaar weer uitdagende Peuterkoningsspelen georganiseerd. De kinderen uit groep 5 en 6 hebben van alles geleerd over de boerderij, boerderijdieren en de land- en tuinbouw en willen de peuters hiervan mee laten genieten.

Op woensdag 25 april nodigen zij alle peuters van Heiloo uit om mee te doen met de Peuterkoningsspelen met als thema ‘Ontdek de Boerderij’. Wat gaat er gebeuren? Koe melken, kuikens knuffelen (als de eieren zijn uitgebroed), moestuin maken, boerderijliedjes zingen, dierengeluidenquiz spelen, dierenmemory spelen, voorlezen, schminken en boerengym! Een afwisselend en uitdagend programma.

Alle boeren en boerinnen in de dop zijn om 9.00 uur van harte welkom aan de Hucht 6 in Heiloo! En de ouders mogen natuurlijk blijven. Voor een gezond tussendoortje wordt gezorgd. Deelname is gratis! Wel graag even aanmelden op welkom@depaulusschool.nl.

uitondiging Peuterkoningsspelen Ontdek de boerderij uitondiging Peuterkoningsspelen Ontdek de boerderij