Groep 1-2

ingevoerd op 05-09-2018

Wat was het fijn om elkaar weer gezond en uitgerust te zien na de vakantie. De kinderen zijn meteen aan de slag gegaan met hun vakantie-verhalen, ze zijn te bewonderen in de klas!

Mooi om te zien hoe de kinderen tot nieuwe ontdekkingen komen door wat kleine aanpassingen in het lokaal.

En ondertussen is er ook hard gewerkt aan onze verjaardagskalender, afmaak-kaartjes en helpende handen. Met meteen een verzoekje: willen de ouders van de nieuwe kinderen zorgen voor een foto van jullie kind, formaat pasfoto? Dit gebruiken we voor ons bord in de klas en de afmaak-kaartjes.

Vanaf deze week zijn Florine, Rutger en Yara volledig gestart bij ons in de klas. Dit gaat hartstikke goed! We wensen jullie een mooie schooltijd op de Paulusschool!

Dinsdag was het heeeel stil bij ons in de klas: het baby-broertje van Annabel was op bezoek bij ons. Annabel trakteerde en wij hebben een klein kadootje en een door de kinderen gemaakte naam-hanger gegeven.

We hebben twee luizen-ouders gevonden, super fijn! De moeder van Florine en Fee zullen na de schoolvakanties de kinderen van onze groep controleren.

Op de schuifdeur tegenover ons aanrecht hangt de BSO-lijst, willen jullie deze controleren/aanvullen zodat wij het goede overzicht hebben?

En tot slot: vrijdag 21 september gaan we op schoolreisje! We gaan naar boerderij ‘Het vertrouwen’ in Akersloot. Daar zullen we allerlei spelletjes en activiteiten doen. Nadere info volgt. Wel zijn we alvast op zoek naar rijders die daar ook een groepje kinderen willen begeleiden. De inschrijflijst hiervoor hangt vanaf volgende week op ons raam bij de klas.

D0446969-2CC2-4153-8118-F77F326F4811 D0446969-2CC2-4153-8118-F77F326F4811