Groep 1-2

ingevoerd op 09-10-2018

Deze week verwelkomen we twee nieuwe kinderen in de klas: Mike (broertje van Toby) en Joël zijn tot de herfstvakantie aan het wennen, en daarna komen ze alle dagen. Welkom bij ons!

Het was weer een mooie week vol belevenissen. Met dit mooie weer spelen we heerlijk buiten, zandpoffertjes bakken, knikkerbaan van zand maken, ook hier leren en ontdekken we veel!

Zoals jullie weten zijn we druk bezig met vormen. We hebben kunst bekeken  waarin je deze vormen kan vinden, en de kinderen mochten met een smiley aangeven welk kunstwerk ze mooi en niet zo mooi vonden. De meningen waren verdeeld en dat leverde een prachtige gesprekken en inzichten op. Daarna mochten de kinderen zelf iets maken en hebben we dit samengevoegd tot een prachtig groeps-kunstwerk. Het resultaat is te bewonderen op de gang, op de muur links van onze deur. Zeker het bekijken waard!