20 november Ontdekochtend

Kom en beleef Paulus Kindcentrum

Op woensdag 20 november staan de deuren van het Paulus Kindcentrum open en kun je ontdekken wat de school en de opvang te bieden hebben. Je stapt in het Kindcentrum de echte wereld binnen, gecreëerd door kinderen en leerkrachten/ pedagogisch medewerkers. Want echt ontwikkelen en leren doe je samen, actief, spelend en onderzoekend, vanuit je nieuwsgierigheid en talenten. Professionele leerkrachten bereiden je kind voor op de samenleving van de 21ste eeuw. Een samenleving waar vaardigheden als rekenen, taal, creativiteit, zelfstandigheid, kritisch en probleemoplossend denken, communiceren en samenwerken belangrijk zijn. En dat leert je kind op de Paulusschool!

Wat heeft Kindcentrum Paulus te bieden:

Een veilige en uitnodigende speel-leeromgeving, waar iedereen kan, wil en mag meedoen. Een thematische werkwijze, waarbij actieve betrokkenheid van kinderen, structuur, rust en onderwijs op maat zorgen voor goede ontwikkelkansen, voor nu en later.

Kinderen van verschillende leeftijden spelen en leren met en van elkaar, vanuit talenten, interesses en niveau.

Een kindcentrum waar iedereen welkom is en zichzelf mag zijn. Een kindcentrum waar je leert voor het leven!

Nieuwsgierig geworden?

Kom op woensdag 20 november van 9.00-11.00 uur zelf ontdekken hoe ons onderwijs en onze opvang er in de praktijk uitziet! Ook je kind is deze ochtend welkom om te komen spelen, bewegen, muziek maken en het kindcentrum te ontdekken!

Aanmelden kan via welkom@depaulusschool.nl, www.depaulusschool.nl,

072-5339815, of door even binnen te lopen aan de Hucht 6 in Heiloo.

cijferwinkeltje pr paulus cijferwinkeltje pr paulus
ontdekochtend 20 november 2019 ontdekochtend 20 november 2019