Zeer tevreden met de Paulusschool!

Het team van de Paulusschool gebruikte de studiemiddag op 13 februari voor de analyse van de tevredenheidpeilingen. Aangezien de uitslag liet zien dat de kinderen, de ouders en de medewerkers zeer tevreden zijn met de school, was het een feestelijke middag en werd het team getrakteerd op een ”Ga zo door-taart!” Deze middag lag de nadruk op de pluspunten van onze school, de zaken waar we trots op mogen zijn. De lijst met pluspunten varieerde van 25 bij de medewerkers, 27 bij de ouders tot 29 bij de kinderen. De pluspunten die door de geledingen het meest belangrijk werden gevonden, waren:

De veiligheid op school (alle geledingen)

De omgang van de leerkracht met de kinderen (alle geledingen)

De vakbekwaamheid, inzet en motivatie van de leerkrachten (ouders en kinderen)

Het contact tussen school en ouders (ouders en medewerkers).

Op maandag 24 februari gaan we de aandachstspunten uit de peilingen een plek geven in ons schoolontwikkelingsplan, een doorlopend werkdocument met doelen en acties voor de komende periode. Wordt vervolgd!

F932DEB9-FA95-4EC7-94B6-18CC19DF808B F932DEB9-FA95-4EC7-94B6-18CC19DF808B