Groep 3-4

Weer een week thuisonderwijs voorbij. En wat is er weer hard gewerkt! Hulde aan alle hard werkende kinderen én ouders! De juffen krijgen steeds leuke foto’s van werkstukken en onderzoeken. Ook zien we kinderen spelend leren en lekker buiten in bomen klimmen.

Nu is het lekker weekend waarna nog twee dagen thuisonderwijs volgt. Vanaf woensdag hebben de kinderen én ouders vakantie!

Daar over gesproken... Natuurlijk geeft elk gezin zelf invulling aan deze vakantie. Begrijpelijk wanneer ouders een ritme aan willen houden. Echter is dit dan geen schoolwerk-ritme! Maar wat dan wel? Denk aan: spelletjes doen, samen koken, de was doen, in de tuin werken, een bankje timmeren, hutten bouwen... noem maar op. En vooral: lekker spelen!

Ondertussen wachten we af wat er dinsdag besloten gaat worden en hoe het onderwijs er na de vakantie uit gaat zien!