Ontdek de boerderij van Paulus Kindcentrum!

Ontdekochtend

Ontdek de boerderij van Paulus Kindcentrum!

Op woensdag 29 september zijn alle peuters welkom op de boerderij van Paulus Kindcentrum! Een boerderij waar volop kan worden gespeeld en gewerkt en waar we ook boerderijliedjes gaan zingen onder de muzikale leiding van groep 7-8. En natuurlijk mag je papa of mama meenemen!

Op 29 september staan, na een lange COVID-onderbreking, de deuren van Paulus Kindcentrum eindelijk weer open voor iedereen die wil ontdekken wat de school en de opvang te bieden hebben. Je stapt in het kindcentrum de echte wereld binnen, gecreëerd door kinderen en leerkrachten/ pedagogisch medewerkers. Want echt ontwikkelen en leren doe je samen, actief, spelend en onderzoekend, vanuit je nieuwsgierigheid en talenten. Professionele leerkrachten bereiden je kind voor op de samenleving van de 21ste eeuw. Een samenleving waar vaardigheden als rekenen, taal, creativiteit, zelfstandigheid, onderzoeken, ondernemen, kritisch en probleemoplossend denken, communiceren en samenwerken belangrijk zijn. En dat leert je kind op Paulus Kindcentrum!

Wat heeft Paulus Kindcentrum te bieden:

Een veilige en uitnodigende speel-leeromgeving, waar iedereen kan, wil en mag meedoen. Een thematische werkwijze, waarbij actieve betrokkenheid van kinderen,  structuur, rust en onderwijs op maat zorgen voor goede ontwikkelkansen, voor nu en later.

Kinderen van verschillende leeftijden spelen, leren, ontdekken en ondernemen met elkaar, vanuit talenten, interesses en niveau.

Een Kindcentrum waar iedereen welkom is en zichzelf mag zijn. Een Kindcentrum waar je leert voor het leven!

Nieuwsgierig geworden?

Kom op woensdag 29 september van 9.00-11.00 uur zelf de praktijk van ons onderwijs en onze opvang ontdekken! Je kind is deze ochtend welkom om met onze kinderen te komen spelen, bewegen, muziek maken in onze “boerderij”!

Aanmelden kan via welkom@pauluskindcentrum.nl, via het bericht in de activiteitenagenda (aangeven of je wilt deelnemen), www.pauluskindcentrum.nl of 072-5339815. Adres de Hucht 6 in Heiloo. Kun je niet op 29 september? Een aparte afspraak maken voor een rondleiding kan ook altijd!

Boerderij ontdekochtend Boerderij ontdekochtend