Gi-Ga-Groen Kinderboekenweek

5 oktober t/m 16 oktober 2022

Ga mee op gi-ga-groen avontuur om al het moois van de natuur te zien,
ontdek de mooiste boeken! Meer informatie en opgave vooraf: www.bibliotheekheiloo.nl

* De hele Kinderboekenweek Stickerspeurtocht

Vraag je opdrachtvel bij de balie, en zoek alle stickers van het Biebrecordboek van de Natuur! Heb je alles goed? Dan krijg je een eigen stickervel.

* De hele Kinderboekenweek Kinderboekenweekgame

Heb je je telefoon of tablet mee? Scan dan de QR-code van onze Kinderboekenweekgame en ontdek hoe gi-ga-groen jij bent.

* Woensdag 5 oktober 14:30 uur Voorleesfeestje
Er wordt natuurlijk ook voorgelezen tijdens de Kinderboekenweek! Na afloop samen knutselen. Leeftijd: 3-7 jaar.

* Vrijdag 7 oktober 10:00 – 12:00 uur Speel- en leesparcours
Peuters en hun ouders, opvoeders, oppas zijn van harte welkom voor leuke activiteiten rondom spelen en lezen, met als thema: Samen delen, samen weten. I.s.m. GGD Hollands Noorden en Gemeente Heiloo.

* Zaterdag 8 oktober 13:00 – 15:00 uur Minecraft in de MaakPlaats
Ontwerp zelf je eigen boek, en bouw de binnenkant. Hoe groener, hoe beter... Opgave vooraf.

* Zondag 9 oktober 14:00 – 17:00 uur Groot Kinderboekenweekfeest
In de Witte Kerk van Heiloo vieren we – met veel schrijvers en leuke groene activiteiten – het Kinderboekenweekfeest van Heiloo! I.s.m. Bruna Heiloo en de Witte Kerk.

* Woensdag 12 oktober 10:30 uur Voorstelling Hap-Slik-Weg
Theatervoorstelling voor de kleintjes (vanaf 2 jaar) door Maartje van Handig Theater. Opgave vooraf.

* Woensdag 12 oktober 14:30 uur Voorleesfeestje
Voorlezen en een gigagroene knutselactiviteit na afloop. Leeftijd: 3-7 jaar.

* Vrijdag 14 oktober 10:30 uur Peuteruurtje
Eerst voorlezen, dan samen spelen. Een gezellige peuterochtend in de bibliotheek voor kinderen tot 4 jaar.

* Zaterdag 15 oktober 13:00 – 15:00 uur Workshop BYOR
Build your own robot: maak je eigen interactieve robot, apparaat of kunstwerk. Opgave vooraf.

kinderboekenweek - affiche 1 kinderboekenweek - affiche 1